Răspunsuri

2014-10-26T20:42:15+02:00
-Ohh, madame, ce curatenie la dumneata!
-Nu-i asa? Si mie mi se pare la fel!
-Daaa. Vaaai! piciorul meu!!! (alunecand pe parchet)
-Sa va ajut!
-Nu e nevoie, ma ridic singura!
-Of, probabil ca-i de vina ceara!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T21:14:04+02:00
-Buna ziua stimata doamna am asteptat toata ziua sa va intalnesc !                     -Buna ziua ! si eu mi-am dorit sa ma intalnesc cu dumneavoastra .                        -As vrea sa va intreb ce parere aveti despre cofetaria ,, Rida ''                               -Va rog sa ma scuzati ce ati spus ? nu am auzit prea bine !                                 -Am intrebat despre parerea voastra despre cofetaria Rida !                                  -Ah , am inceput sa nu mai aud bine 1                                                              - Probabil ca-i de vina ceara ! :)
1 5 1