Răspunsuri

2014-10-26T20:46:40+02:00
Un primul rabd dac-a are bani i—aş unde si de ce ar investi acei bani ,dupaia as imtreba daca isi iuneste familia si daca are rimp pentru cei drago si cum ,si ce fel de masina conduce ,sicam atat
Cum a ajuns sa aiba asa de mult succes... Daca este divortata , despartita? Daca ar lua viata ei de la 0... Ce si-ar dori ...
8. Ce iti va fi necesar pentru a-ti atinge scopurile, si care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmezi in aceasta privinta?
9. Ce consideri ca iti trebuie pentru a avea succes in aceasta cariera?
10. Cum determini sau evaluezi succesul? Exemplifica una din realizarile tale de succes.
11. Ai calitatile si caracteristicile personale necesare pentru a avea succes in cariera pe care ti-ai ales-o?
12. Care este realizarea ta de pe urma careia ai avut cel mai mare castig?
12. Care este realizarea ta de pe urma careia ai avut cel mai mare castig?
13. Daca ai putea, cum ti-ai planifica altfel cariera de pe perioada facultatii?
14. Esti mai motivat lucrand in echipa sau in mod individual?
15. Cum te-ai descrie prin prisma abilitatii tale de a lucra intr-o echipa?
16. Ce te motiveaza pentru a depune eforturi?
17. Data fiind investitia pe care firma noastra o va face pentru a te angaja si pregati, poti sa ne dai un motiv pentru a te angaja?
multumeac AntoniMicilia
cupacere :* :*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T20:59:15+02:00
1.Ce studii are./ 2.Ce l-a determinat sau ce a determinat-o ( dacă e doamnă) să-și aleagă domeniul în care a excelat. /3.Cum definește el sau ea pasiunea pentru ceea ce face./4.Dacă are timp liber și ce îi place să facă în timpul liber./ 5.Dacă se consideră o persoană norocoasă./6.Dacă ar fi să ia totul de la început ce anume ar alege să facă, același lucru sau ceva diferit /7.Dacă este un om fericit.