N={0,1,2,3,4.........................infinit} daca spune N*={1,2,3,4.....................infinit}
multumesc :) eram nedumerita si nu vroiam sa gresesc :)
x apartine multimii numerelor naturale

Răspunsuri

2014-10-26T20:29:57+02:00
X apartine numerelor naturale
Pai inseamna ca are acelasi inteles ca ,,x apartine N''
Nu are acelasi inteles cu N
cand rezolvi un exercitiu solutia lui trebuie sa fie din N asta inseamna x apartine N trebuie sa fie din numere naturale
multumes din nou
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T20:31:00+02:00
X apartine multimei de nr. naturale + o
iar daca spunem ,,x apartine N" e aceelasi lucru
dap, doar ca e mai pe babeste, asa cum e in enunt e in termeni matematici!!
ai inteles?!
da multumesc
cu placere!!