Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T20:24:29+02:00
Dreapta
---------------
Dreapta chiar incordata si cu spatele drept
Dreapta si cu spatele foarte putin incovoiat in spate.. foarte putin
  • Utilizator Brainly
2014-10-26T20:25:10+02:00
Trebuie sa stai drept si cu o pozitie serioasa
Dreapta
trebuie sa stai dreapta ca sa poti tine un anumit sunet mai mult timp
Trebuie sa stai intotdeauna drept