Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-27T22:02:24+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Accentueaza substantivul 'prieteni',punandu-l in vocativ.
4 3 4
2014-02-27T22:04:42+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Virgula izoleaza substantivul in vocativ de restul comunicarii,iar semnul exclamarii marcheaza grafic sfarsitul  unei propozitii eclamative.
3 4 3