Răspunsuri

2014-10-26T20:19:00+02:00
Planul compunerii trebuie sa cuprinda:
-introducerea,ce trebuie sa contina cateva lucruri despre ce povestesti
-cuprins,unde scrii cele mai multe detalii din compunere
-incheierea,unde scrii o fraza de final,concluzii.
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • ave
  • Ambiţios
2014-10-26T20:21:16+02:00
Este foarte usor! stai sa-ti explic: 
in primul rand, trebuie sa stabilesti introducerea , cuprinsul si incheierea.
in al doile rand trebuie sa gasesti ideea cea mai generala care se desprinde din aceste trei categorii. sper ca ti-am fost de folos. mult succes!
2 5 2