Realizati asocieri neobijnuite intre cuvintele de mai jos,astfel incat adjectivele propuse sa aiba valoare de epitete:sufla,dimineata,liniste,duios,limpede adanca,frunza,,lumina,privire ,uscata,infiorata,inghetata.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T20:19:43+02:00
Sufla limpede
dimineata luminoasa
privire inghetata 
privire adanca(sau infiorata)
frunza uscata

2 5 2
2014-10-26T20:23:42+02:00
Suflarea calda
dimineata infriguroasa
privire blanda
privire adanca
frunza uscata(sau galbena)