Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T20:03:12+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Buna Albi!
Ce faci , ai terminat deja polenizarea?
Desigur, acum mergeam la Regina, sa-i prezint fagurii...Sa vad daca sunt pe placul ei.
Ce dragut , maine te pot ajuta si eu cu florile, stiu un camp care are multe flori...
Desigur, insa fii atenta , deja este cam frig afara...
Imi  voi lua mai multe dungi pe mine...
Ok, acum , ti-am spus ca ma grabesc, te zumzai(te pup) , ne vedem maine.
Pe curand
..................................(e scris de mine 100%)
2014-10-26T20:04:57+02:00
-Sarut-mana regina-viespe!
-Buna,buna albinuta! Ce te aduce pe aici asa ingrijorata?
-Pai...nu stiu cum sa spun ,dar un grup de oameni vor sa ne distruga stupul!
-Cum? Pai si voi nu rezolvati nimic?Hai imediat treceti la treaba trebuie sa salvati puii! Ce stati degeaba! Doar eu stau degeaba,dar eu doar sunt regina nu e asa?
-Da...Majestate!V-om trece la treaba!
Albinuta le da ordin tuturor albinelor din stup sa ii atace pe oameni.
Albinele i-au intepat...dar dupa aceea ele au cazut nevinovate pe pamant,puii au murit si eu...iar regina a ramas singura cu stupul gol...oamenii fugind de albine!
Nu e bine sa faci mereu pe sefa,chiar daca esti regina esti ca toti ceilalti,nu esti tu mai cu mot!

Sper ca ti-a placut,si sa fi multumita!
Mersii ... pupp ..
nu ai pt cee pwwp si euu :*
Ai facebook ??
toti ma intreaba asta...da am ma numesc Alexandra alexa alexa daca vrei sa ma cauti ;)
Okkk