Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T19:51:21+02:00
Pai iti dau ca exemplu metaforaa...hmm..nu stiu..."Fluturele alb ca zapada"
Comentarea: "fluturele alb ca zapada" este metafora deoarece are in compozitia lui o comparatie subordonata (compara fluturele alb cu zapada) si cam asta e tot
13
si eu
ai facebook
da ;)
ma numesc Alexandra alexa alexa daca vrei sa ma cauti acm trb sa ies papa
2014-10-26T19:51:30+02:00
Metafora este o figura de stil care transpune in planul fictiunei atribute lumi reale sau care transforma sensul propriu al unei actiuni sau al unui obiect intr-un sens figurat
3 4 3