Răspunsuri

2014-10-26T19:26:11+02:00
(21+33)*45=54*45=2403 => 2403:45=54-33=21
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T19:30:30+02:00
Pai mai intai faci (1+2+3+...+56)
(1+2+3+...+56) = \frac{56 x (56+1)}{2}  =  \frac{56 x 57}{2} =28 x 57
(28 x 57) : 45 =
1596 : 45 = 35,46

Suma gaus se calculeaza asa  \frac{x × (x+1)}{2}
Ex: 1+2+3+...+100 =  \frac{100 × (100+1) }{2} =  50 × 101
(100 se simplifica cu 2 prin 2 de asta am pus 50)
da mie rezultatul trebuie sa imi de 33 sirestul21
hm, nu stiu ce sa spun, eu m-am verificat si tot atat imi da. Poate e gresit in carte, poate am gresit eu... oricum la scoala ii pori intreba pe colegii si sa vezi cum au rezolvat ei.
multumesc
Cu placere!
Mie imi da 35,21