Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T19:22:20+02:00
O mărime fizică este o mărime care caracterizează starea unui sistem fizic.
mssss
cu placere :)
defapt sunt proprietati masrabile ale corpurilor
uitate si la cealata tr esti ft bun
O mărime fizică este o mărime care caracterizează starea unui sistem fizic.[1] Mărimea fizică are o determinare cantitativă (valoarea numerică) și una calitativă (unitate de măsură). Ea este exprimată ca produs între valoare numerică și o unitate de măsură (descrierea lui Maxwell).

O mărime fizică poate fi măsurată, folosind unități de măsură Mărimile fizice reprezintă proprietăți fizice măsurabile ale materiei (substanță și câmp) care pot fi determinate calitativ și cantitativ.
2014-10-26T19:23:09+02:00
O mărime fizică este o mărime care caracterizează starea unui sistem fizic.