Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-27T21:39:27+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Energia cinetica =(masa*viteza^2)/2.numeric Ec=3,6 MJ
ce inseamna Mj...si cum ai facut pentru ca nimic nu se poate simplifica sunt 3 unitati diferite:tona,kilometru si ora
2014-02-27T21:47:43+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ec=m.v²/2=8000 x(30)²/2=7200000/2=3600000J=3,6MJ
SE TRANSFORMA MASA IN KG;VITEZA IN M/S SI J IN MEGAJOULI
NU AI DE CE SA SIMPLIFICI PENTRU CA j ESTE O UNITATE DERIVATĂ SI NU FUNDAMENTALĂ
INTERESANT EU ITI EXPLIC SI TU DAI CEL MAI BUN CUIVA CARE NU INTELEGE CA SE ADRESEAZA UNUI ELEV DE CLASA 7