Răspunsuri

2014-10-26T19:19:42+02:00
Acela care mi-a zambit este un bun prieten..
acela este un bun prieten - propozitia principala
care mi-a zambit - atributiva
10 3 10
Cel mai inteligent răspuns!
  • Why
  • Ambiţios
2014-10-26T19:22:41+02:00
L-am observat pe acela1/ care nu si-a prezentat scuze .2/ acela - pronume demonstrativ de departare, element regent. Care "acela" ?  ...deci urmeaza o atributiva !
6 5 6