Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T19:11:34+02:00
1+2+3+.+56=56.57:2=1596
1596:45=35,4(6)
sau 
1596:45=45.35+21 =1575+21=1596
deci raspunsul este 35 rest 21 
tie suma ar trebui sa iti dea 1506 si daca sirul se termina la 54 suma este 1485 si daca se termina la 55 ai 1540 deci nu merge
dar se termina la 56
pai asta am zis am verificat si alte variante si nu ies deci sirul se termina la 56 dar raspunsul este in carte gresit
da
succes
2014-10-26T19:16:03+02:00
Cu suma lui gaus 
 faci 56 pe 2 ori (56 plus 1):45
 (28 ori 57):45
 1596:45=35,466666666666666666666666666667
dar catul trbuie sa fie 33 si restul21
o atunci nu stiu
imi pare reau
rau**
mersi ori cum