Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T19:04:33+02:00
A iesit profesor dupa terminarea facultatii (a devenit)
Trebuie sa scrii subordonata.
Daca vrei fraza, atunci vom spune asa: A iesit ce si-a dorit (si ai o principala si o predicativa) A iesit profesor. Propozitia principala este A iesit, propozitia predicativa este ,,ce si-a dorit''.
2014-10-26T19:06:22+02:00
A iesit doctor(nume pred. doctor)
A iesit/sa fie doctor./
Din Nume predicativ a devenit propozitie subordonata predicativa(PR)prin expansiune,adaugare predicatului nominal fie doctor si conjunctiei subordonatoare "sa"