Scrieti pe caiete propozitiile de mai jos,completandu-le cu pronume demonstrative indicate in chenare
(pronume de apropriere,N.,masculin,singular) este prietenul meu cel mai bun.Citim impreuna ,vizionam filme,ne plimbam,gusturile noastre sunt(pronume de identitate,N,feminin,plural)
Mai avem o preocupare comuna:(pronume de apropriere,N.,feminin,singular).

2

Răspunsuri

2014-02-27T21:29:06+02:00
A)Acesta este prietenul meu
b)...gusturile noastre sunt aceeasi
c)....:aceasta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-27T21:30:44+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Acesta este prietenul meu cel mai bun.
Citim impreuna, vizionam filme, ne plimbam, gusturile noastre sunt aceleasi.
Mai avem o preocupare comuna: aceasta.
Sper ca ti-am fost de ajutor.