Răspunsuri

2014-10-26T19:14:16+02:00
Trebuie sa calculezi masele atomice ale so3 h20 si le asuni M h2o 2 Ah + Ao egal cu 2 ori 1 plus 16 egal 18 Mso3 1 A s + 3 A o egal cu 32 plus 3 ori 16 egal cu 80 M h2so4 este egal cu 80 plus 18 egal cu 98
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T19:51:47+02:00
Cu semnul "*" notez inmultirea, iar cu semnul "/" notez linia de fractie.

Mase molare: pentru SO3 este 1*32 + 3*16 = 80(g/mol); pentru H2SO4 este 2*1 + 1*32 + 4*16 = 98(g/mol).

SO3  +  H2O  =  H2SO4

Daca din 1*80 g SO3 rezulta 1*98 g H2SO4
Atunci din 8 g SO3 vor rezulta x g H2SO4

x = 8*98/80 = 9,8(g H2SO4).
9 4 9