Răspunsuri

2014-10-26T18:50:41+02:00
Mie lene sa te ajut.................... imi pare rau gaseste pe altcineva
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T18:55:51+02:00
1=adjectiv(nume predicativ) 2=substantiv 3=interjectie 4=substantiv 5=pronume personal propriu-zis 6=substantiv 7=adjectiv 8=adverb 9=substantiv 10=verb 11=adjectiv provenit din verb la participiu 12=adjectiv 13=substantiv 14=adjectiv 15=substantiv 16=numeral cardinal 17=substantiv