TRADUCEREA TEXTULUI IN ROMANA!VA ROGGGGGGGGG!Dau 40 de puncte!
Aujourd'hui ,Paris:
-Madame Marie ,une lettre pour vous ...une lettre de Paris...
-Une lettre de Paris ? Ah!c'est ma petite Sylvie qui m'ecrit...Merci,monsiuer Philippe!

Ma petite Meme cherie!
Me voila a Paris ... c'est une ville extraordinaire ,une veritable fete pour les yeux ,pour le coeur ,pour l'esprit!D'abord elle est tres ancienne ,elle a une longue histoire.Et ca se voit!Elle est nee dans une petite ile ,i' Ile de la Cite,au milieu de la Seine ,un fleuve qui separe Paris en deux:Paris -rive droite et Paris -rive gauche..C'est comode pour s'y retrouver...Car autrement!!Figure -toi que Paris est divise en 20 arrondissements ...Un boulevard peripherique l'entoure..et je ne sais combien de banlieues...Mais je prefere te parler des monuments:la Tour Eiffel (une grande dame plantee sur des pattes en fer.Elle ressemble a une girafe),les Arcs de Triomphe,le Louvre ,le musee d'Orsay ,Notre-Dame ,le Sacre-Coeur(une basilique qui ,de loin,ressemble a un grand gateau de mariage),le Centre Pompidou...Ah!celui-la!Il est beau!Il est drole?Il est fonctionnel?Eh bien! Il est tout cela a la fois ...et a l'interieur aussi ,il est merveillex...
Ta petite -fille enthousiate qui t'envoie plein de bisous,
Sylvie
P.S.Tu sais ,Meme ,exagere a peine. Bisous,
Michel

1

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T20:07:33+02:00
Astazi,Paris:
-Doamna Maria,o scrisoare pentru dumneavoastra...o scrisoar de la Paris...
-O scrisoare de la Paris?Oh,este micuta mea Silvia care imi scrie....Multumesc domnule Filip!

Aceeasi persoana draga!
Iata-ma la Paris...este un oras extraordinar,o veritabila sarbatoare pentru ochi,pentru inima,pentru spirit!Pentru inceput,e foarte veche,are o poveste lunga.Si asta se intelege de la sine.A luat nastere pe o insula mica,Insula Cetatii,in mijlocul Senei,un fluviu care separa Parisul in doua:Paris-mal dreapta si paris-mal stanga...Este usor pentru a se regasi...Caci,de altfel!Inchipuie-ti ca Parisul este impartit in jur de 20....Un bulevard periferic il inconjoara si nu stiu de cate suburbii...Dar eu prefer sa-ti vorbesc despre monumente:Turnul Eiffel (o mare construcie fixata pe piroane din fier).Se asemana cu o girafa.Arcul de Triumf.Muzeul Louvre,Muzeul Orsay,Catedrala Notre-Dame,Sacre-Coeur(o bazilica care,de departe,se asemana cu un mare tort de nunta),Centre Pompidou....Oh,acela...E frumos!E nostim?E functional?Ei bine!El este tot timpul...si in interior de asemenea,minunat!
Fetita ta entuziasmata care iti trimite o multime de pupici
Silvia

10 4 10
Multumesc foarte ,foarte mult!
cu drag!
aaa vad ca ai si un P.S de tradus:Stii,aceeasi persoana exagereaza din greu...pupici