Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T18:38:03+02:00
Pamantean - derivare
faradelege -compunere (sudare)
gresitilor - derivare
despletit - derivare
Ioan cel nou - compunere (subordonare)
aproapele - conversiune
5 4 5
2014-10-26T18:38:03+02:00
Pamantean - pamant+ean derivare cu sufix
faradelegile - compunere prin alaturare
gresitilor  - schimbarea valorii gramaticale (a gresi verb, gresitilor - substantiv)
despletit - a impleti +prefixul des +sufixul it
aproapele - schimbarea valorii gramaticale
4 5 4