Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-27T21:24:26+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Baiatul zglobiu e fratele meu.
Casa imensa e a mea.
Parfumul ametitor e al Danei.
Apa cea limpede curge spre sat.
Durerea fulgeritoare m-a  lovit.
Fata neclintita e cuminte.
Zarile albastre....
2014-02-27T21:28:06+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Acesta este fratele zglobiu al Ecaterinei.
Eu am un urs imens de plus.
Parfumul ametitor este al meu.
Aceasta este apa limpede .
Florile albastre sunt ale Irinei.
Cu fulgeratoare si neclintita nu am stiut.
Sper ca te-am ajutat.
multumesc foarte mult pentru tot. Apreciez ajutorul tau!