Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T18:34:57+02:00
Sireata si rea
Este mama sa
Vrajitoare vicleana
Ce se baga in seama
Numai cu oglinda
Intreband asa: Oglinda, oglinjoasa cine e cea mai frumoasa din tara?
Oglinda ii spune
Nu esti tu pe bune
E Alba-ca-Zapada, mereu va fi asa
Hoata de furie a innebunit
Mere otravite fetei i-a daruit
Pieptene vrajit, corset otravit!
2 5 2
2014-10-26T18:36:19+02:00

Sangele umplut de multa rautate
A geloziei sale spre o frumoasa fata
Cu ochii umpluti  de multa rautate
De ii ieseau si fire albe

Fata ei frumoasa
Acum era hidoasa
Fata de a celei mai frumoase
Alba-ca-zapada

Sper ca te v-a ajuta am facut-o pe moment


1 5 1