Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T18:31:22+02:00
Eu stiu ca se citeste:dead.

Sper ca te-am putut ajuta! :)
deat se citestee...
compunere la bunici se fac referiri la corpuri substante fenomene chimice fizice propietati fizice si chimice.Repedee sti/
Depinde,eu aud,asa il pronunt asa si nimeni nu ma corecteaza,dar poate ca aveti dreptate. ;)
det
deth de citeste
2014-10-26T18:31:36+02:00
Pai simplu Se citește dath
Cu h mut
compunere la bunici se fac referiri la corpuri substante fenomene chimice fizice propietati fizice si chimice.Repedee stii?
nu
se citeste vat
veat