Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T18:25:55+02:00

aici semnul < inseamna ca 5 e mai mare decat 4 unde rezulta a= cu 5-4 adica a>1
Adica in loc de egal (=) punem <(mai mare)

m am referit daca semnul <(mai mare) devine >(mai mic)
2014-10-26T18:26:00+02:00
A+5<4
a<4-5
a<-1
a∈(-α,-1)
sper ca ai inteles
cand treci in cealalta parte un nr.sau o necunoscuta o treci cu semn schimbat
semnul ramane acelasi
numai daca inmultesti cu -1 se schimba semnul din mare devine mai mic si invers
ex,-5x+10<3, -5x<3-10, -5x<-7 (-1)
5x>7, x>7/5 sper ca ai inteles