Scrie exercitiul care poate inlocui fiecare cerinta apoi rezolva La care numar am adaugat 536 daca am obtinut 803 ? Din ce numar am scazut 1107 daca am obtinut 325? Ce numar am scazut din 1000 daca am obtinut 196?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T18:10:15+02:00
X+536=803
x=803-536
x=267
267+536=803
x-1107=325
x=325+1107
x=1432
1432-1107=325
1000-x=196
x=1000-196
x=804
1000-804=196
2014-10-26T18:11:55+02:00
1.x+536=803
x=803-536=267
2.x-1107=325
x=1107+325=1432
3.1000-x=196
x=1000-196=804