Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T18:03:32+02:00
Creste un mar mare in gradina
painea creste in cuptor
legatura de marar e un leu
legatura dintr noi e puternica
mediul din clasa e placut
garda de mediu a venit in control
5 3 5
2014-10-26T18:16:52+02:00
A creste-A creste in inaltime.
              Aluatul a crescut.
               A-i creste inima de bucurie
              I-a crescut tensiunea
legatura-A legat ceva ,,
             Forta de legatura(la chimie)
            Si-a pus o legatura la gat.(basma ori cravata ori altceva)
            Legatura telefonica
Mediu-Mediul terestru(Natura)
      Invatamant mediu(in mijloc..sau asa ceva)
      Traieste intr-un mediu murdar/
            
            

3 3 3