Răspunsuri

2014-10-26T17:54:57+02:00

nascut in anul 1848 in 18 ianuarie
Deces :17 august 1925( adica a trait 77 ani)
Ocupație :scriitor, journalist
Parinti: Sava Slavici si Elena Borlea

Căsătorit(ă) cuEcaterina Szoke Magyarosy, Eleonora Tănescu

Copii: 6

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T17:58:29+02:00
Ioan Slavici (n. 18 ianuarie 1848Șiriacomitatul Arad, d. 17 august 1925Crucea de Josjudețul Vrancea) a fost un scriitor,jurnalist și pedagog român, membru corespondent (din 1882) al Academiei Române.
Opere
Spaima zmeilor Rodul tainic Zâna ZorilorIleana cea șireată Florița din codruIoanea mamei Petrea prostul Limir-ÎmpăratBăiet  sărac Împăratul șerpilor Doi frați buni Băiat sărac și horopsit Nărodul curții Negru împărat Peștele pe brazdă Stan BolovanBoierul și Păcală
ma poti ajuta si cu celelalte intrebari pe care le-am postat?
care sunt
http://brainly.ro/tema/259609 http://brainly.ro/tema/259602