Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T17:47:03+02:00
Pai perimetrul unui dreptunghi=2L+2l(L=lungime l=latime)
perimetrul=480 deci o sa ai 2L+2l=480
Cunoastem L care este 135 deci il inlocuim si o sa avem 270+2l=480
Separam cunoscute d enecunoscute si o sa iti iese 2l=480-270
2l=210
l=210/2
l=105
2 5 2
2014-10-26T17:48:31+02:00
P= 480m P= 2×(L+l) L= 135m l= 2×(135+l) = 480 |÷2 135+l = 240| - 135 l = 105 m
1 5 1