Alcatuiti propozitii cu : familiar, familial , original, originar, glacial, glaciar, arbitrar, arbitral, preceptor, perceptor, imigrant, emigrant, a releva, a revela , alienare,alineatie , solitar , solidar, petrolier, petolifer si sa le explicam

2

Răspunsuri

2014-10-26T17:53:23+02:00
Intre cei doi catei este un aer familiar.
Familial este un cuvant magic . 
Eu am un tablou original
Ionica nu stie ce este originar
Pisica se stramba cand aude cuvantul glacial
Pe timpuri a fost o era glaciara
Unchiul meu este un arbitrar . 
Elevul nu stie ce este arbitralul
El este un perceptor bun. 
Eu scriu preceptor. 
Oare este chiar emigrant ./??
Eu am auzit multe despre cuvantul imigrant. 
A releva un film este simplu. 
Cuvantul a revela este rar folosit . 
Alex face propoziti cu pluralul cuvantului alienare . 
Invatam repede despre alineatie. 

P.S. sper ca te-am ajutat cat de cat 


11 4 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T17:54:39+02:00
Casa aceasta are un stil familiar.
Apartamentul acesta este unul familial.
Aceasta pictura este originala.
Andrei este originar din Maramures.
La Polul Nord este un frig glacial.
Astazi am invatat la scoala despre perioada glaciara. 
Acest punct a fost unul arbitral.
Marian a  primit un preceptor care se va ocupa de el. 
Tata este amic cu un perceptor din orasul nostru.
Ahmed este un imigrant.
Eu cand voi pleca in Spania definitiv voi fi emigrant.
 
Scuze..Nu am vazut doar cuvintele ingrosate..Dar vad ca Stefania te-a ajutat.
Nu-i nimic mersi