Răspunsuri

2014-10-26T17:42:05+02:00
?g H2O           Ah=1
3moli H2          Ao=16 
 
3moli......................xmoli
2H  +    O2  =  2 H2O
2moli.....................2moli

x=2*3/2=6/2=3moli H2O

Mh2o=1*2+16*1=2+16=18g/mol
18g/mol/3moli=6g H2O





Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T19:56:22+02:00
Cu semnul "*" notez inmultirea, iar cu semnul "/" notez linia de fractie.

Masa molara a H2O este 2*1 + 1*16 = 18(g/mol).

2H2  +  O2  =  2H2O

Daca din 2*1 moli H2 rezulta 2*18 g H2O
Atunci din 3 moli H2 vor rezulta x g H2O

x = 3*2*18/2 = 54(g H2O).