Gasiti un sinonim pentru urmatoarele unutati frazeologice : slab de inger , tras de par , apa de colonie , a intoarce pe dos , a strica orzul pe gaste , a umbla cu ocaua mica ,cap patrat , braul cerului

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-26T17:38:49+02:00
Slab de inger - pacatos
tras de par -  a exagera
apa de colonie-  lichid parfumat (cred)
a intoarce pe dos - deprimat
a strica orzul pe gaste - a risipi
a umbla cu ocaua mica - a insela
cap patrat - prost
braul cerului -  curcubeu 

Sper ca ti-am fost de folos :) Cel mai inteligent raspuns???

ms florinel pentru ''coronita'''
eu iti multumesc tie bafta
Mersi la fel
:) ms
cu mine vorbeaaaa
2014-10-26T17:40:05+02:00
Slab de gura 
nebun
parfum
a rasturna
a hrani animalele
a hoinarii
rau de cap
linia orizontului
nu e bine linia orizontului , nici a hoinarii, nici a hranii animalele, nici nebun, nici slab de gura... felicitari :D
iti multumesc dar Raspunsul Lui Mikaaaa este mai bun mersi oricum mersii
:)