Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-27T20:47:24+02:00
Predicatele: ,,inseamna ,, si ,,ai,,
e posibil sa fie ,, ce ai mai de pret,, pt ca rasp la intrebarea ,,ce?,, (ce inseamna intelepciunea
invatatura*
da
si fs =nume predicativ
inteleg... pai de asta nu eram nici eu sigur care e predicatul...
2014-02-27T20:48:05+02:00
CE AI MAI DE PRET
SIGUR E AM INTREBATO PE SORMEA SI E A 9
si e pred verbal, exprimat prin locutiune verbala???