Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T17:29:27+02:00
 Un numar este divizibil cu 36 cand este divizibil cu 9 si 4 in acelasi timp deoarece 9x4=36
xy34x este divizibil cu 4 daca ultimele doua cifre se impart la 4 ⇒x=0,4,8 cum x este prima cifra a numarului solutia ca x poate fi zero iese din calcul si raman ca valori pentru x doar 4 si 8⇒4y344 si 8y348
4y344 divizibil cu 9⇒y=3 atunci numarul este 43344
8y348 divizibil cu 9⇒y=4 atunci numarul este 84348 deci numerele noastre sunt 43344 si 84348
2 5 2
2014-10-26T17:46:18+02:00
Xy34x divizibil 36, xy34x divizibil cu 4 sau 9, 4 +x divizibil 4 x€ { 4, 8} , 4y344, 8y348 divid 9, 4y344 divizibil 9 , 4+y+3+4+4 dizibil 9 , y+15 divizibil 9 x€{3} 43344 8y348 divizbil 9 8+y+3+4+8 divizibil 9, y+23 divizibil 9 , y€{ 4} , 84348