1.Explicati utilizarea celor doua puncte si a semnului intrebarii din versurile:Sa-ti mai pui o intrebare:E aproape de culcare;Unde dormi,aici, departe?

Va rog!!!E URGENT!!! TEMA PENTRU MAINE!!!

2.Prezentati intr-o singura propozitie intamplarea surprinsa in poezia ,,O furnica,,.

Am nevoie de ajutor!!! VA ROG!! :'(

2

Răspunsuri

2014-10-26T17:23:27+02:00
Cele doua puncte anunță o concluzie
Semnul intrebarii 
reprezintă intrebarea directa

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T17:25:50+02:00
: sunt puse pentru ca enumera intrebarile
?este o propozitie interogativa de aia se pune acest semn
Furnica sa urcat pe picioarele lui Tudor Arghezi iar autorul a inceput o conversatie cu ea 
apropo tu ce clasa esti ?
bun mai vb in alta zi caci oricum trebuie sa sciu temele... pa
poate maine... pa
;)
paka
cheao!!!