Puteti sa ma ajutati si pe mine sa traduc lectia de la limba franceza?
Je connais le refrain
Nous sommes a Dijon. C' est vendredi.
Andre et Jean discutentdans la rue.

- Ecoute Jean veux-tu venir chez moi samedi? J' ai un nouveau jeu electronuque.
- D'accord. Mais ou habites- tu?
-J' habite dans un nouvel immeuble comme tout le monde. C' est dans le nouveau quartier.
Comme tout le monde.... tu crois? Il y a des maisons individuelles dans notre ville...
-C'est vrai. Mon oncle Philipe habite une belle maison dans une petite rue tranquille. C'est sa maison. C'est une grande maison au milieu d' un jardin.

Samedi en fin d' apres-midi.
- Dis donc il est grand votre appartement!
-C'est un appartement a quatre pieces.
- Tu as une chambre a toi, quelle chance!
- Voila ma chambre. La c'est mon lit avec une couverture en laine et .... pardon,.... mes vetements trainent partout. Ils ne sont jamais dans l' armoire!..
- Et tes parents qu' est-ce qu' ils disent de ce bazar?
-Ils ne disent rien. Ils entrent rarement dans ma chambre.
-Ah, bon?!
- Et quand ils entrent c'est pour dire:
Range ta chambre Andre ou
N' oublie pas de ranger tes affaires
- Je connais ce refrain. Mes parents n' aiment pas voir mes affaires sur lit tapis.... Alors tous les jours chez moi c' est la meme chanson!



2

Răspunsuri

2014-10-26T17:21:37+02:00

Știu de foraj 
Suntem în Dijon. E vineri. 
Andre și Jean discutentdans stradă. 
- Asculta Jean vrei să vii cu mine sâmbătă? Am un nou jocelectronuque. 
- Sunt de acord. Dar habites- sau tu? 
-Am Trăiesc într-o clădire nouă, ca toată lumea. Este în cartierul nou. 
Ca toată lumea .... crezi? Există o singură familie case în orașul nostru ... 
-E Adevărat. Unchiul Philip locuiește într-o casă frumoasă într-o stradă liniștită. Aceasta este casa lui. Aceasta este o casa mareîn mijlocul unei grădini. 
Sâmbătă târziu pentru după-amiază. 
- Spune-o este mare apartamentul tău! 
-Este Un apartament de patru camere. 
- Ai o cameră pentru tine, ce noroc! 
- Aici e camera mea.Este patul meu cu o pătură de lână șiiertare .... .... hainele mele situată în jurul valorii de peste tot.Ele nu sunt niciodată în dulap! .. 
- Părinții tăi că este ceea ce se spune despre această mizerie? 
-Ei Spun nimic. Ei rareori vin în camera mea. 
Ah, bine?! 
- Și atunci când intră acesta este de a spune: 
Variază de cameră sau Andre 
Nu uita pentru a stoca lucrurile 
- Știu procedura. Părinții mei nu-mi place să văd lucrurile melepe saltea pat .... Deci, în fiecare zi, la domiciliu, care esteacelași cântec!
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-26T17:31:30+02:00
(...) inseamna ca nu sunt sigura sau nu stiu ce inseamna cuvantul respectiv.
eu cunosc (...)
suntem la dijon. e vineri.
andre si jean discuta despre drum.
-asculta, jean, vrei sa vii la mine sambata? am un nou joc electronic.
-de acord. dar unde locuiesti?
-locuiesc intr-un imobil nou ca toata lumea (cred). este in noul cartier.
ca toata lumea... crezi (nu sunt sigura daca e "crezi")? sunt case individuale in orasul nostru.
e adevarat. unchiul meu Phillpe locuieste intr-o casa frumoasa pe un mic drum linistit. este casa lui.este o casa mare la mijlocul unei gradini (cred)
sambata este in sfarsit dupa-amiaza
-(aici e "spune acum" mot-a-mot dar nu stiu cum s-ar traduce altfel) este mare apartamentul vostru.
-este un apartament cu 4 camere.
-ai camera ta, ce sansa! (din nou, mot-a-mot ar fi "ce sansa", dar probabil se traduce cu o expresie)
-uite camera mea. aici este patul (cred) meu cu o cuvertura pe (...) si... scuze (...) Nu sunt deloc in (...)
-si parintii tai ce zic de acest (probabil mizerie)?
-nu zic nimic. intra rar in camera mea.
-a da?!
-si cand intra e ca sa zica "aranjeaza-ti camera, Andre" sau "nu uita sa iti aranjezi lucrurile (cred)"
-stiu refrenul (creeeed) asta. parintilor mei nu le place deloc sa vada lucrurule mele pe (...)... Acum toata ziua la mine e acelasi cantec.

am incercat sa te ajut cat am putut. mai intreaba pe la scoala profesorul sau colegii unde nu stii ca de aia te duci, ca sa inveti haha
1 5 1