Răspunsuri

2014-10-26T17:10:22+02:00
 predicativ................... sper ca te-am ajutat,,,,,,,,,,, sper sa fie bun
daca mi-ai da prop mi-as da sigur seama
Predicat
cum se conjuga predicatul predicativ?
scz mai sus am scris predicativ am vrut sa zic verbal
ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T17:12:13+02:00
Este predicat nominal cand nu se poate inlocui cu exista ,se afla ex : el a fost frumos.         si este predicat verbal cand se poate inlocui cu exista,se afla . ex : ea a fost in clasa..
2 5 2