Cine imi zice si mie 2-3 urari in engleza.

de exemplu : cum se zice cand dai cu cineva noroc la bere sau cum ii spui cuiva cand stranuta, va rogg mult de tot; x! dau funda.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T17:09:53+02:00
Noroc=Cheers
Sanatate=Bless you
Succes=Break a leg, good luck;

sper sa imi dai cel mai bun plzzz

multtumsc si iti dau cel mai bunnn
Noroc=Cheers
Sanatate=Bless you
Succes=Break a leg, good luck;
2014-10-26T17:11:26+02:00
Today I gave lucky nearly all my colleagues.
Azi am dat noroc aproape cu toti colegi mei.