Răspunsuri

2014-02-27T20:43:20+02:00
Cu ce te ajut we we eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


cu ce te putem ajuta
de pus cuvintele de la World Bank la exercitiul 5 de la 1-a imagine
adika?
de pus in spatiul liber cuvintele dinimaginea a doua la prima imagine...(clar:)?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-27T20:45:25+02:00
1. channel 
2.crime
3.news programme
4.entertaining 
5.relaxing
6. violence 
cred :))
iti multumesc foarte mult pentru ajutor:)....
N-ai pentru ce
:)