Răspunsuri

2014-10-26T17:08:14+02:00
121,123,126,129,623,626,629,

Multumesc din suflet
Dar 121 623 626 629 nu sunt divizibile cu 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T17:30:11+02:00
Pt ca nr sa fie divizibile cu 3 trebuie ca suma cifrelor sa fie un nr divizibil cu 3
a+2+b sa fie divizibil cu 3
Daca :
     1.  a=9 ⇒ b=1, b=4 si  b=7 ⇒ a2b∈{921,924, 927}
sunt 3 nr
       2.  a=8⇒b=2, b=5 si  b= 8 ⇒ a2b∈ {822,825,828)
sunt3 nr
       3.a=7 ⇒ b=0,b=3, b=6 si b=9 ⇒ a2b∈{720,723,726,729}
⇒sunt 4 nr
        4.a=6 ⇒ b=1 si b=4 si b=7 ⇒ a2b∈{ 621, 624, 627}
⇒sunt 3 nr
        5.a=5 ⇒ b=2,  b=5 si b=8 ⇒ a2b∈{522,525, 528}
⇒sunt 3 nr
        6.a=4 ⇒ b=0, b=3,b=6,b=9 ⇒a2b∈{420,423,426,429}
⇒sunt 4 nr
       7.a=3⇒ b=1,b=4 si b=7  ⇒ a2b∈ {321,324,327}
⇒sunt 3 nr
       8.a=2⇒ b=2, b=5 si b=8 ⇒   a2b∈{222,225,228}
⇒sunt 3 nr
      9. a=1 ⇒ b=0,b=3,b=6 si b=9 ⇒ a2b∈{120,123,126,129}
⇒sunt 4 nr
Numarul nr care respecta cerinta este 3*4 + 6*3=12+18=30
        
1 5 1