Indentificati in textele date opt cuvinte care apartin seriei sinonimice a cuvantului padure.

,,De TRECI DE ARMA ''

,,Se inalta in tacere dintre raristea de brazi''

,,Se imple cu-ale ei scantei

Potecile din cranguri,,

,,Toate pasarile ies
Din huceag de alunis ''

,,Cu dumbravile de laur verde si cu lunci de chiparos,,

,,Da-ti oile-ncoce
La negru zavoi''







2

Răspunsuri

2014-10-26T17:00:50+02:00
Dumbravi,lunci de chiparos,huceag de aluniis
9 4 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T17:01:42+02:00
Rariste, crang, huceag, dumbrava, zavoi 
10 4 10