Răspunsuri

2014-10-26T17:08:03+02:00
Noi , romanii , avem o tara unica.
Romania are o multitudine de monumente si locuri fantastice cu care ne mandrim.
Muntii carpati , sunt o comoara care s-a dezvoltat in tara noastra. Plaja din Mamaia , un loc inedit pentru distractie . Cetatea Heracleea , de la Enisala , un loc numai bun in care te poti relaxa .Dar noi , romanii , nu avem doar monumente , avem si creeati demne de Oscar. Dracula , care s-a lansat in Transilvania si acum face bani buni la Holywood(nu siu cum se scrie),Diorama este reprezentarea spariala a unui peisaj , creeat de Grigore Antipa .

Sper ca te-am ajutat :* Scuze daca am greseli de ortografie =]]



Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-26T17:08:12+02:00
                                Suntem romani  
         Intr-o zi frumoasa de toamna pe data de 25 octombrie am mers la ''Ziua Armatei '' impreuna cu familia.Aici au defilat soldatii cu armele in mana si interpretand cantecul '' Desteaptate Romane'',  un imn al tarii romanesti.Mie mi-au placut soldatii deoarece vreau sa ajung si eu ca ei .=,intr-o buna zi,deoarece mie imi place sa salvez oamenii la ananghie si sa apar tara de dusmani. corul armatei Au mai interpretat melodia ''Biruitorii'' si ''Treceti batalioane romane Carpatii'' . Spre seara ne-am intors acasa cu inimile patriote implinite .Ce frumos a fost!
scz daca am greseli de scriere
sper sa fie bun si eu lam folosit la scoala si am luat 10