Răspunsuri

2014-10-26T17:05:27+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-26T17:19:28+02:00
Spatiul cosmic
 pentru oamenii este foarte important sa cunoasca spatiul cosmic,deoarece este bine pt cultura generala si pentru a sti daca mai sunt alte vietuitoare care traiesc pe alte planete.de exemplu pe planeta Mercur este foarte cald ,la fel si pe Venus ,pe Terra este placut ,pe marte si mai placut dar pe jupiter este foarte frig ,asa din ce in ce mai frig la saturn,uranus,neptun,pluto unde este cel mai frig acestea sunt influentate de soare .de apropierea si departarea acestuia.Aceste planete daca s-ar alinia ar fi un semn negativ si s-ar intampla ceva rau.Astfel este foarte bine sa aflam despre spatiul cosmic,noi oamenii! sper ca te am ajutat :))

2 5 2