Va rog ajutati-ma rEPEDE VA ROGGGG:
Gasiti sinonime pentru unitatile frazeologice din urm enunturi si aratati de ce sau folosit aceste expresii.
Bardul de la mircesti este creatorul pastelului in literatura romanaa
Baiatul este toba de carte.
Lucrarea colegului tau mi sa parut a fi apa de ploaie
Ea a luat licenta magna cu laude.
Cei doi directori de intrepindere au avut o intalnire tete a tete

2

Răspunsuri

2014-10-26T16:58:18+02:00
1- Vasile Alecsandri
2. destept sau prost, depinde..
3. Proasta, neserioasa/
4. cu multe laude
5. fata in fata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T17:00:58+02:00
Vasile Alecsandri este creatorul......
Baiatul este foarte invatat.
Lucrarea colegului tau mi s-a parul superficiala.
Ea a luat licenta cu apreieri superlative
Cei 2 directori............intalnire fata in fata

Unitatile frazeologice sunt grupuri de cuvinte care fac referinta la un singur aspect al realitatii ,ele dand un altfel de contur propozitiei sau textului.