Răspunsuri

2014-10-26T16:56:26+02:00
Si eu mai am inca probleme cu asta...dar vad ca ma descurc din ce in ce mai bine pe timp ce exersez....exerseaza si tu mai mult si ai sa vezi ca o sa reusesti !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T17:05:03+02:00
Logic ar fi sa faci astfel: te uiti in stanga inainte de = si spui in gand intra 1 sau 2 depinde cati sunt si apoi te uiti dupa =si spui cati ies 2 sau 3 depinde daca intra unul si ies doi pui cifra2 in fata simbolului chimicsau ecuatiei chimice Exemplu: apa cand o scrii pentru prima data arata astfel H2 + O2 =H2O dupa ce egalezi arata astfel 2H2 (scris micut)+O2(scris micut)= 2H2(scris micut)O intra2 atomi deH ies 2 intra un atom de o ies 2 (punem 2 in fata apei) si apoi recitesti intra4 atomi de H 2×2 ies 4 intra 2 atomi de oxigen ies 2 Succes
4 4 4