Răspunsuri

2014-10-26T16:46:50+02:00
Propunerea mea este Amintiri din copilarie
Amintiri din copilarie
Amintiri din copilarie ! Toate nazbatiile facute de Nica sunt foarte amuzante si este o placere sa citesti , dar si Fram ursul polar este o carte foarte frumoasa , dar eu as alege Amintiri din copilarie! :)
da
asa este
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T16:47:10+02:00
Alege  Amintiri  din  copilarie  pentru  ca  sunt  mai  multe  intimplari  nastrusnice
2 4 2