Ajutatima si pe mne ca nu pricep ceva

a) (-111,72)+(48,36)=(-41,8)+casuta si aici trebuie sa completez cu o cifra si nu stiu

b) 5supra 9 +(-3supra2)=7supra3+ casuta

c)-11supra36-(-7supra24)=-5supra72+casuta

d) (-9,83)+casuta=13-(-2supra5)
aaaaaaaaaaajjjjjjjjuuuuuutttttttooooooorrrrrrrr
pppppppllllllllllllllllllzzzzzzzzzzz

2

Răspunsuri

2014-10-26T16:48:28+02:00
Faci primul calcul si apoi aduni cu 41,8 si crede-ma ca asa e dar sa il anihilezi pe (-41,8) si nu fa diferit
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T17:13:36+02:00
A) (-111,72) + (48,36) = (- 41,8) + casuta
     -111,72 +48,36+41,8 = casuta
casuta=  ( - 21, 56)

b) 5/9 + (-3/2) = 7/3 +casuta
   5/9 - 3/2 -7/3 = casuta se amplifica cu 18
   10  - 27 - 42 = 18 casuta
   - 59 = 18 casuta
  casuta = - 59/18

c) -11/36 -(-7/24)=-5/72 + casuta
     -11/36+7/24+5/72 = casuta se amplifica cu 72
     -22+21 +5 = casuta
     casuta = 4
d)( -9,83)+casuta = 13-(2/5)
   casuta = 9,83 + 13 -2/5   se amplifica cu 5
   5 casuta = 9,83 * 5 + 13*5 -2
   5 casuta = 49,15+65 -2 =112,15
      
   
1 5 1