Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-26T16:36:21+02:00
Cauta despre arcul de triumf pentru ca sigur majoritatea celorlalti vor cauta despre turnul eiffel
si wikipedia e mai mereu cel mai bun motor de cautare ;)
se numeste montpellier ce sa scriu despre el ?
pai cauta pe wikipedia si vezi acolo, selecteaza informatia pe care o consideri importanta si neaparat necesara, nu scrie tot de acolo ca e mult
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
mersiii
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T23:08:23+02:00
TURNUL EIFFELMUZEUL LUVRUARCUL DE TRIUMFCATEDRALA NOTRE DAMEPALATUL VERSAILLESDOMUL INVALIZILORBASILICA SACRE COEURORASUL STIINTEI SI AL INDUSTRIEITURNUL MONTPARNASSEPANTHEONUL