Răspunsuri

2014-10-26T16:02:48+02:00
Cel scris deoarece necesita o atentie atat asupra cititului cat si a intelesului frazei,textului
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T16:10:06+02:00
Depinde de personalitatea fiecăruia și de aptitudini. Cei care înțeleg mai bine oral înseamnă că aud bine, ca să spun așa, vorbesc cursiv și înțeleg ușor, exprimându-se mai bine oral. Iar cei care înțeleg mai bine scrisul, au vederea dezvoltată și au comunicat mai mult prin scris. ( Bineînțeles că poate fi greu să înțelegi un anumit dialect cu care nu ești obișnuit și tot așa cu un scris care nu este citeț).
1 5 1