mai vezi intrebarea sau daca e pusa de tine reformuleaza deoarece stiintific nu e posibil asa ceva.
Te-ai grabit si cu marcare de cel mai bun!
100 g = 100000 mg , iar 100000 mg este echivalentul a 100000 ml.
este asa numai daca e vorba de apa dar din enunt nu rezulta asa ceva
Într-adevăr,dacă stăm să gândim logic,întrebarea este cam lipsită de sens.

Răspunsuri

2014-10-26T16:02:50+02:00
Sunt 1000!!!!!!!!!!!!! sau 10!!!!!!!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T16:03:02+02:00
100 g = 100000 ml

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
2 5 2