Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-26T15:56:56+02:00
Prima oara separi textul in fragmente si dupa scoti ideia principala din fiecare fragment .La urma numerotezi ideile si asta este planul de idei
sper  ca te-am ajutat .Multa bafta
da
app poti sa alegi cel mai inteligent raspuns
da
ms:*
cpl
2014-10-26T15:57:24+02:00
Poti sa zici ca intr-o zi literele se certau.Apoi o carte goala le-a propus sa se uneasca si sa formeze cuvinte.Literele au ascultat spusele cartii si au format primul cuvant adica mama.                                                                        

1 5 1